Bouwhuis, B. (2011). Zo ziet een schrijver er in het echt uit. Hans Hagen houdt op de KPZ een lezing voor basisschoolleerlingen. Veerkracht 8(2), 21-23.

Bouwhuis, B. & Pauw, I. (2011). Vertelleraren aan het woord. Vertel eens 6(1), 28-30.

Bouwhuis, B. & Pauw, I. (2011). De stiefmoeder van Elina. Sprookjes schrijven in groep 7 in het kader van het verhalenproject van het lectoraat Reflectie en Retorica. Veerkracht 8(3), 26-27.

Bouwhuis, B. & Pauw, I. (2011). Er was eens...Sprookjes schrijven in groep 7 in het kader van het verhalenproject. Vertel eens 6(2), 28-30.

Hoevenberg, J. & Pauw, I. (2011). Betere leesresultaten op De Phoenix door opbrengstgericht te gaan werken. Veerkracht 9(1), 14-16.

Leeuw, B. van der, Hauwe, J. van den, Moonen, E., Pauw, I. & Schaufeli, A. (2011). bijVoorbeeld. Exemplarische opleidingsdidactiek voor taalonderwijs op de basisschool. Bussum: Coutinho.

Lint, P. van, Remmers, M. & Pauw, I. (2011). Reflecteren, hoe moeilijk kan dat nou helemaal zijn? Veerkracht 8(3), 4-7.

Pauw, I. (2011). Het verhaal van de vleesetenderegenboogdinosaurus. Samen een boek schrijven in groep 1 van De Marke. Veerkracht 8(3), 12-14.

Pauw, I. & Jongstra, W. (2011). Narratief ontwerpgericht onderzoek voor het verbeteren van het onderwijs en het vergroten van eigen inzichten in het onderwijs op de basisschool. Veerkracht 8(2), 26-27.

Pauw I. & Jongstra, W. (2011). Narratief ontwerpgericht onderzoek: het eigen verhaal als startpunt voor onderzoek. VELON-congres Lerarenopleiders Nederland, 2011, Noordwijkerhout.

Pauw, I. & Lint, P. van. (2011). Ev’n prakkezer’n. Handleiding voor narratieve reflectie. Syllabus. Zwolle: KPZ.

Pauw, I. & Ven, P.H. van der (2011). Writing narrative reflections in Teacher Education. Paper presented at International Association for the  Improvement of Mother Tongue Education, 2011, Hildesheim.

Pauw, I. & Wilhelm, P. (2011). Onderzoek naar de effecten van reflectie op het leraarsgedrag in de klas. Veerkracht 9(1), 26-27.

Schaufeli, A. & Pauw, I. (2011). Excellente taalleraren in de maak. VELON-congres Lerarenopleiders Nederland, 2011, Noordwijkerhout.